مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

Home

دوشنبه عصر رسیدم شهرمون..

تا جمعه ی هفته ی اینده تو شهر خودمم..چ خوبه تو شهر خودت نفس بکشی...

شهر خود ادمه خیلی خوب و دوست داشتنیه اما با اینکه فقط دو ماه از بودنم توی شهر دانشجویی میگذره ولی شدیدا عادت کردم بهش..طوری که دلم برای شهر دانشجویی و هم کلاسیا و هم اتاقیای جدید و قدیمیم تنگ شده!!

چ خوبه دوستای با معرفت پیدا کردن اونجا :)

چ خوبه که زیاد دل تنگت میشن و حالتو بپرسن حالا به هر طریقی!


+والا تا قبل از دانشجویی و رفتن از شهر خودم، ادما اینقد مارو تحویل نمیگرفتن..بعد از اومدنم چ مهم شدم..کار خاصی انجام دادم و خبر ندارم ؟!!! :||


+سوتی ها گفته میشه، منتها توی یه پست ویژه و بعد از بهتر شدن حالم و خارج شدن از شوکِ اتفاقاتِ تلخ...


+ به گفته ی یکی از هم اتاقیای جدیدم، مواظب خودتون و خوبیاتون باشین :)

نظرات 8 + ارسال نظر
معلوم الحال سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 23:25 http://daneshezaban.mihanblog.com

خانوم مهندس قصد ندارن برگردن دانشگاه؟

برگردم دانشگاه؟؟!
سرشار از آرایه ی کنایه بود

Bita یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 19:24

چرا نیستی؟ زود زود بیا بنویس

شلوغ بود این روزام
مینویسم حتما

آروشا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 01:18 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
عیدت مبارک عزیزم

سلام عزیزم
عید شما هم مبااارک

Bita دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 15:28

آدما پیش همن چشم دیدن همدیگر ندارن، حتما باید از هم دور باشن تا بفهمن...یه همچین موجوداتی پیدا میشن

اره واقعا گاهی دوری بهترین راه برا دوست داشتنه

لیمو شنبه 20 آذر 1395 ساعت 12:37

هنوز ننوشتی سوتی هاتو عزیزم؟! :-))

باورت نمیشه چقد شلوغم این روزا
ولی در اولین فرصت مینویسم شاید فردا :))

عاطفه چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 17:23 http://www.ati-91.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم حالت خوبه پ پرک جان
اخی منم شهر دانشجوییم رو دوست دارم.مخصوصا زمستونش عالیه
منتظر سوتی نوشت های شما هستیم

سلاااااام خانوم
ممنون شکر تو خوبی؟
شهر دانشجویی؟؟؟
حتما مینویسم عزیزززم.بوووس

لیمو پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 23:24

سلام پریساجونم خوبی؟
ما رو فراموش کردی؟
دلم برات یه عالمه تنگ شده بود
یادم بود قراره سوتی بنویسیا ;-)

سلام لیمو جانم ممنون شکر
تو خوبی؟
مگه ممکنه فراموشم بشی عزیزم..
کلی دلم تنگت شده بود..اتفاقا اومدم وبت اما رمزدار بودن همگی نمیدونستم کجا نظر بزارم..
چشــم سوتی ها رو هم مینویسم :))

مریم یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 20:48 http://l-lope.blog.ir

اوففف دقیقا همینه ،،نصف زندگی آدم تو خونشه نصف تو،شهر؟دانشجویی ، اینجایی دلت اونجاس،اونجایی دلت اینجاس:-))
منتظر سوتی هات هستم

اره بخدا..اینجا باشم دلم برا اونجا تنگه اونجا باشم دلم برا اونجا تنگه..یه سر داریم هزار سوداااا :)))
وااای سوتی هام..فقط خداکنه از خوندن وبم ناامید نشی با اون همه زکاوتم :))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.