مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

راضیم به رضای خودت !

دیشب با ترس و لرز و اضطراب زیااااد رفتم سایت سنجش!

اولش که از بس شلوغ بود همش ارور میداد! بعد از حدود یه ربع باز شد بلاخره !!!

من همیشه تصورم از رشته ای که قراره قبول بشم یا بدترین رشته بود یا بهترین رشته..یعنی هیچ حد وسطی قرار نداده بودم براش! اما وقتی رشته م رو دیدم دقیقااا همون حد وسط بود!چیزی که کمتر بهش فک کرده بودم تا حالا!

خب باید بگم که من زمان های زیادی رو توی تصوراتم با رشته های پزشکی و پیراپزشکی سپری شد چون شاید یه نوع ارزو و رویا بوده برام!

اما رشته ای که قبول شدم نه در حیطه ی پزشکیِ نه حتی پیراپزشکی! و تقدیر چرخید تا منو در بین مهندسان قرار بده! و این است خواست خدا...

همیشه خیلی دوست داشتم جزئی از کادر بیمارستان باشم اما از وقتی که نتیجه رو دیدم دارم به این فکر میکنم که شاید ادمی مثل من واقعا قابلیت رشد توی رشته های پزشکی رو نداشته باشه..حتما صلاح همینه!

راضیم به رضای خدا..که صلاحم رو بهتر از خودم میدونه!

اما رشته م!

مهندسی کشاورزیِ استان همسایه قبول شدم...خداروشکر!

خوبیش اینه که دانشگاه خوبیه و زیادم از شهرم دور نیست ولی خب بازم خوابگاهی خواهم بود و ممکنه آخر هفته ها خونه باشم فقط!

بعد از پیراپزشکی ها اولین رشته مهندسی که زدم همین بود..

جدا از اینکه پیراپزشکی رو دوست دارم اما مهندسی کشاورزی یکی از مهندسیای مورد علاقمه!

توی دوره ی جدیدی از زندگیم افتادم..یه دوره ی جدید و کاااملا متفاوت با تمام دوره های زندگیم...از همه نظر! چ از نظر تجربی چ درسی..

زین پس ورژن جدیدی از زندگیِ من رو میخونید! :)))


+زندگی صحنه ی جنگه..گاهی باید سخت بجنگی گاهی هم باید زیاد استراحت کنی تا بتونی جنگِ سختت رو خوب ارائه بدی!

من توی موقعیتی بودم که خوب استراحت کردم  تا بتونم سخت بجنگم و الان وقتِ جنگِ سخت رسیده..باید تا جایی که تواناییشو داری با موانعِ پیشرفتت بجنگی!

همیشه اون طوری نمیشه که ما دلمون میخواد...


+خدایا شکرت! شکرت بابت همه ی داشته ها و نداشته هام

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو(: چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 11:35 http://banolabkhand.blogsky.com

مبااااااااااااااااارکت باشه خانوم مهندس ناز((:

ممنووووونم خانوم دکتر جاااانم

آروشا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 02:08 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
تبریک میگم مبارکه عزیزمان شاء الله همیشه موفق و سلامت و شاد باشی عزیزم

سلاااام آروشاجاان
مرررسی مهربووون..لطف داری
چ ارزوی خوووبیهمچنییین شمااا

عاطفه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 22:25 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام پریسا جونمممممممممممم
وای عزیزم تبریک میگم
ان شاالله موفق باشی
خب الان به جرگه ی ما پیوستی.چطوری مهندس
دعا میکنم از ته دلم موفق شی و اینکه خوشحالم که رشته ی دلخواهته نه مثل بعضیا!!!!(خودم)

سلاااام عاطی جوووونم
مررررسی گلم ان شاالله تو هم موفق باشی و به اون چیزی که دوست داری برسی
خوبم تو چطوری مهندس حال و دکتر آینده جااانم

معلوم الحال سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 21:24 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com/

تبریک میگم :)
مهندسی کشاورزی واقعا یه رشته خوب و پول آور هستش. علی رغم اینکه خیلیا فکر میکنن رشته بدیه و میزنن توی سرش. دولت تسهیلات خوبی میده. وام های میلیاردی و با بهره کم و طولانی مدت. بخونید. به امید موفقیتتون توی این مسر از زندگی

خیلی ممنونم :)
جدی؟! اتفاقا منم درگیر حرفای همین خیلیا شده بودم..ولی خودم انتخابش کردم پس میخونم!کاری به حرفای دیگران ندارم..ممنون بابت اطلاعات و انرژیِ خوب..همچنییین

مریم سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 17:39 http://l-lope.blog.ir

سلام عزیزم مبارکت باشه :-*
خیلی خوبه که به خونه نزدیکی ، من خودم خیلی دورم :-(

سلام گلی ممنووونم :)
اشکال نداره..عوضش رشته ت عااالیه..ان شاالله که موفق باشی :*

لیمو سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 16:24 http://mydreamylife.blog.ir

سلاااام
تبریک میگم عزیزم
انشالله که موفق باشی
رشته خیلی جالبیه چون دخترعموم خونده خبر دارم که چقدر از بعضی درسهاش لذت میبرد.امیدوارم تو هم لذت ببری
افرین به این نگاه
منتظر ورژن جدیدیم:-)))

سلاااام مرسی لیمو جانم..
اره خوشم میاد ازش..تعریف که میکنن برام حس میکنم باید رشته هیجان انگیزی باشه!
ممنووونم واسه این انرژی خوبت :-*

ZARGOL سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 15:42 http://shokolatalkh.blogsky.com

موفق باشی عزیزم

ممنونم گلم :)

پرستش سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 15:32 http://khoda15.blogsky.com/

تبریک میگم بهت عزیزم (:
موفق باشی

مچکرررم عزیزم:))
همچنین..موووفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.