مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

سردرگمی

سردرگمی یعنی ندونی رشته ای که قبول شدی رو دوست داری یا نه!

یعنی بین رشته ای که قبول شدی و درسی که دوست داری (زیست) کلی فاصله باشه و هیچ بطی بهم نداشته باشن...یعنی حتی امیدی هم به دانشگاه آزاد نداشته باشی با اینکه هنوز برای تکمیل ظرفیت وقت داری اما ثبت نام نکردی..

خیلی گیج و سردرگمم..با اینکه موقعیتِ رشتم تو شهرمون خوبه یعنی میشه رو اینده شغلیش حساب کرد ولی بازم دو دلم..این رشته ایه که چهار سال مدام باهاش سروکار دارم پس باید با علاقه کامل واردش بشم که اون وسط دلزده نشم یه موقع و اینکه من همیشه از بخشای گیاهیِ زیست بدم میومده حالا بااین حال میتونم تو این رشته موفق باشم یا نه!!!!!!

دارم به این فکر میکنم که کاش همون پارسال همون رشته ای که قبول شدمُ میرفتم(زیست شناسی)!! لااقل میدونستم درسیه که دوستش دارم..حالا اینده ی شغلیِ خیلی خوبیم نداشت ،نداشت دیگه...

کاش هم میرفتم دانشگاه هم میخوندم برای کنکور..که حداقل چیزی رو از دست نداده باشم...پشیمونم..خیلی پشیمون..اما دیگه پشیمونی هیچ فایده ای نداره..

و حال ما مانده ایم و حالی ناخوش و رشته های پیش رو.....



+هنوزم به فیزیوتراپی و رادیولوژی فکر میکنم...این دو رشته رو دانشگاه های ازاد ندارن؟؟!کسی میدونه!!؟!

+چقدر دلم میخواست بیوشیمی یا میکروبیولوژیِ دولتی قبول میشدم...هرچند شاید رشته خودم از این دوتا بهتر باشه!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 09:27 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام پریسا جان
کجایی پریسا جون کجایی عزیزم دقیقا کجایی
ابجی جان در خوابگاه مستقر شدی
میدونم دانشگاه وقتی برای ادم نمیذاره ولی بیا از خودت بنویس همگی دلتنگتیم

سلااام عزیزم
اره تقریبا مستقرم الان..
پست جدید گذاشتم فرزندم

دلژین جمعه 23 مهر 1395 ساعت 07:56

چه رشته ای قبول شدی گلم ؟

مهندسی کشاورزی قبول شدم دکتر جانم:)

عاطفه شنبه 17 مهر 1395 ساعت 14:18

سلام پریسا جون فردا یعنی یکشنبه تکمیل ظرفیته دانشگاه آزاده

سلاام عزیزم
آره اتفاقا دیروز از سایت خوندم خوشحال شدم کاش قبول بشم :(

آروشا شنبه 17 مهر 1395 ساعت 14:04 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
بسلامتی ان شاء الله عزیزمچشم حتما آجی جان ، محتاجیم به دعا

سلام آروشا جان
ممنووونم عزیزم

آروشا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 18:30 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
منم میخواستم بپرسم کجایی ، ولی گفتم شاید تو هم میخوای یکم بری و بعد بیای که استراحت کنی و راحت بپردازی به وب نویسی ، خوشحالم که میای ، با خبرهای خوش برگردی ان شاء الله

سلام آروشا جان
یه چند روز دیگه کاملا توی خوابگاه مستقر میشم اونموقع خیلی مفصل میام و مینویسم..ممنونم که به فکرم بودیالتماس دعا آجی جان

لیمو جمعه 16 مهر 1395 ساعت 13:28 http://mydreamylife.blog.ir

سلام پریساجان
خوبی؟
نیستی کجاایی
بالاخره دانشگاه چی شد

سلام لیمو جان خوبی؟!!
رفتم ثبت نام کردم فعلا رشته خودمو میخونم تا ببینم چ میشه آینده!
وقتی رفتم خوابگاه و کاملا مستقر شدم مفصل مینویسم و آپدیت میکنم وبمو :)

عاطفه سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 20:10 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام ابجی پریسا
چیکارکردی عزیزم چ خبر نیستی

سلام عاطی جووونم چطوری خوبی؟
الان میام وبت ؛)

shima شنبه 10 مهر 1395 ساعت 11:20

کارنامه سبز رو سایت سنجش هست الان. باتوجه به رتبه داوطلب و رتبه آخرین قبولی که زده ببین کدوم یکی از رشته‌هایی که بعد کشاورزی زدی رو میاری، بعد اگه خواستی باید درخواست تغییر رشته بدی. اونجا نوشته چطوری. از مشاورت هم میتونی بپرسی.
سراسری هم تکمیل ظرفیت داره. نیمه دوم مهر یا نیمه اول آبان رشته‌های تکمیل ظرفیت رو اعلام میکنن بعد باید انتخاب رشته کنی، بعد نتایج میاد، انشاالله قبول بشی از ترم بهمن میری ثبت نام و سر کلاس!

آهان ممنونم واقعا که خبر دادی
تکمیل ظرفیت سراسری، رشته های پیراپزشکی هم میتونه جزوش باشه؟!یا احتمالش کمه!

عاطفه پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 11:04 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام پریسا جون
خوبی عزیزم
راستی پریسا جون این ازمون دانشگاه ازاد قضیه اش چیه؟؟مگه کنکور سراسری و ازاد یکی نیستن؟؟چطور برای پرستاری جداست؟؟

سلام عاطی جونم
اره کنکور سراسری و آزاد یکین ولی برای اینکه پرستاری دانشگاه ازاد قبول شی باید انتخاب رشته کنی یعنی یه جورایی مثل سراسری میشه که باید حتما پرستاریه دانشگاه ازاد قبول بشی..هم پرستاری هم مامایی..هردوشون اینجورین البته تو شهر ما..شهرای دیگه پزشکی و دندون پزشکی و.. هم داره :)

shima چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 13:19

پیگیر تکمیل ظرفیت آزاد و سراسری باش اگه پرستاری یا رشته‌ی دیگه‌ای میخوای! کارنامه سبز هم امروز میاد رو سایت سنجش برای تغییر رشته اگه رتبه‌ت به انتخاب‌های زیر مهندسی کشاورزی میرسه میتونی تغییر رشته بدی.

کارنامه سبز؟!
باز باید منتظر نتایج باشم دوباره؟!
راستی سراسری هم تکمیل ظرفیت داره؟؟!

مریم دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 20:18 http://l-lope.blog.ir

با شاغلین هر دو رشته صحبت کن ، هر دو دانشگاه روببین و بعد انتخاب کن
فیزیوتراپی میدونم آزاد نداره ، ولی بین الملل و بورسیه سپاه داره
من مطمئن نیستم ولی شنیدم اگه آزاد بخونی و سال دیگه کنکور بدی مشکلی نداره ، از یه مشاور سوال کن

آره حتما..خوب پرس و جو میکنم
ممنونم عزیزم بابت کمکت
موفقیت برات آرزو میکنم :))

عاطفه دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 10:48 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام.پریسا جون من مهندسی کشاورزی بیوتکنولوژی شنیدم ولی میکروبیولوژی رو بیشتر بپرس.چون من میدونم کشاورزی گرایش زیست شناسی نداره.

سلام عزیززم
منم میکروبیولوژی رو نمیدونستم اصلا
تازه شنیدم..ممنووونم آبجی عزیزم واسه همممه ی راهنماییات

رز یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 18:22 http://cafenurse.blogsky.com/

سلام به رشته فکرنکن به اینده وموفقیت فکرکن.مهم ورود به دانشگاه است اگرهم نرفتی به صورت تجربی وکاربردی ادامه بده اینهمه کاروحرفه فنی حرفه ای هست زیست گیاهی بهترین رشته درسی هست بعدازرشته های پزشکی باعالم گیاهان اشنامیشی بااکولوژی محیط زیست گونه های مختلف گیاهان حتی میتونی ادامه تحصیل بدی بری میکروبیولوژی یاگیاه پزشکی یاتکنولوژی گیاهان دارویی.اگرمیخوای بری فیزیوتراپی بروعلمی کاربردی یا فیزیولوژی ورزشی یاپرستاری دانشگاه آزاد شرکت کن ادامه تحصیل ارشدش فیزیوتراپی داره.موفق باشی هرجاکه هستی

سلام.ممنونم بخاطر اطلاعات مفیدی که بهم دادی :)یعنی از کشاورزی میشه رفت میکروبیولوژی؟!!
الان برای شرکت تو پرستاریِ دانشگاه ازاد دیر نیس دیگه؟؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.