مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

happy birthday to me

و باید اعلام کنم که...

تولددددم مباااااااارک ^_^

به تاریخِ۳ مهر ۹۵..اینجانب ۱۸ سالگی را وداع گفته وبه ۱۹ خوش آمد می گویم :))


+دخترِ پاییزیم اونم از نوع مهرش :) با مهر آمده ایم...

شروع این فصل و ماه فرخنده را به همه ی متولدینش و همچنین دوست دارانش تبریک عرض میکنم...

پاییزتون گرااااامی:)))

نظرات 4 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 09:33 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام عزیزدلمممممممم
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که هزار سال زنده باشی دست جیغ هورااااااااااا
اینم هدیه ات اگه گفتی چی توشه
منم 3مهر تولد مامانم بود. تولد هردوتون مبارک باشه گلم
پریسا جون والا میگن مهندسی پزشکی بهتره من پسرخالم دکترای کشاورزی داره یکی دیگه از فامیلام که دوست نزدیکم تو دانشگاه هم هست مهندسی پزشکه امسال سال آخرش بود.پسرخالم از رشته اش راضی نیس میگه جای پیشرفت نداره البته شاید برای اون اینجور باشه نمیدونم چی بگم والا ولی دوستم عالیه میگه ...من سر کلاسای مهندسی پزشکی بودم...وای که چقدر فکر میکنم مدارشون سختهولی در کل اگه سختی این رشته رو در نظر نگیریم خیلی باحاله.من نمیدونم تو شاخه ی بالینی رفتی یا بیوالکتریک؟؟بیودوستم میخونه مثلا الان دوره ی آموزشیشه میره بیمارستان و به پرستارها آموزش میده مثلا دستگاه سی پی آر مثلا شوک برای ایست قلبی چطور کار میکنه ونوع اون بیماری هم باید یاد بگیره که بتونه اموزش بده.خلاصه کنم برای کسی که بیمارستان دوست داشته باشه خوبه.چون که رشته ای که مربوط به وزارت بهداشته میتونه توی بعضی رشته های پزشکی برای فوق امتحان بده این خوبی رو هم داره....ولی در کل هر چی خودت دوست داری تحقیق کن مثل من بدون پرس و جو وارد نشو البته من پرس و جو کردم ولی کسی درست راهنماییم نکرد.اصلا هم استرس نداشته باش ابجی گلم خدا هست بعدش هم تو دختر عاقل و بالغی هستی و باهوش.منم هستم اگه سوالی داشتی در خدمتم با آرزوی بهترین ها برای تو دوست و ابجی گلم.

سلااااام مهربوووونم..قررربون تووو
تولد مامانتم مبااااارررک عزییییززززم
مررررسی آبجی جوووونم..کلللی کمکم کردی..دستت درررد نکنههه زحمت کشیییدیخییییر ببینی مااااادر

لیمو شنبه 3 مهر 1395 ساعت 16:59 http://mydreamylife.blog.ir

سلاااامممم
تبریییییک
تولدت مبارک عزیزم.انشالله که به همه ارزوهات برسی و توی رشته ای که قدم گذاشتی بدرخشی
و مهمتر از همه عمر با عزت داشته باشی :-*

سلاااام عزیزم
ممنوووونم گلللی..مرررسی بخاطر این آرزوی قشنگت همچنییین عزیزم :))

حورا بانو شنبه 3 مهر 1395 ساعت 14:17

تولدت مبارک عزیزم
ولی مگه تو ۷۵ نیستی؟؟
من ۲۰ آبان میشم ۲۰ ساله!!

ممنووونم عزیزم :)
نه من ۷۶م..البته یه چند روزی تاریخ تولدمو عقب تر آوردن بخاطر همین دو تاریخ تولد دارم..

چوپیا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 13:29

این روز مبارک بادا:)
سن بسیار زیباییه
امیدوارم با بهترینها برات خوش خاطره بشه

خیلی ممنوونم:))
مرسی بابت آرزوی زیبات :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.