مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

استرس

آخه این چه وضعیه!

چراااا خب نتایجو نمیزنن دیگه..بابا مهر داره شروع میشه که!

ما رو هم گذاشتن تو استرس!

بدترین استرس رو دارم تجربه میکنم..روزایی که باید خوشحال باشم که بعد از یک سال دارم کم کم به روز تولدم نزدیک میشم دارن پر از استرس و بلاتکلیفی میگذرن!

استرسِ اینکه نکنه بلند پروازی کرده باشم و انتخاب هام درست نباشن داره اذیتم میکنه!!! 

هر چند من کاملاااا توکلم به خداست و اون عهدی که با خودش بستم اما خب یه چیزی ته وجودم که بهش میگیم "اضطراب" داره جوش میزنه! 

نمیدونم دقیقا چه روزایی رو دارم سپری میکنم روزای خوبی که به ناراحتی ختم میشه یا روزای بدی که کلی خوشحالی پشتشه!!

امیدوارم هرچی هست به خیر و خوشی تموم بشه!برای تماااام کنکوریای ۹۵..تا کلاااا پرونده ی کنکورِ ۹۵ رو ببندیم!

کنکوری های آینده هم با قدرت و پر انرژی و استوااار بخونن تا روزگار قشنگ آیندشونو بتونن رقم بزنن  :))


+نبودم کلی !واقعا سرم شلوغ بود..کمتر خونه بودم..با اینکه سرم شلوغ بود ولی باز این حس استرس پا برجا بود!!!


+از استرس نمیتونم بخوابم..بخاطر همین تا الان بیدارم و گفتم پس بنویسم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلسا شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 17:16 http://imyself98.blogfa.com

وای پریسا به خدا منم دارم از استرس جان به جان آفرین تسلیم میکنم!
اینا میخوان ما آینده سازان کشورو دیوونه کنند

اره والا..وضع هممون شبیه همه
اره خدایی..حالا نه که کم دیوونمون کردن تا حالا..اینم ادامشه :/

мαriα شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 14:14 http://l-lope.blog.ir

دقیقا منم دیگه کم آوردم امسال واقعا همه چیز عجیب غریب بود و خیلی هم طول کشید :-( ایشالا بهترین ها برات اتفاق بیفته :-*

استرس نشدن خیلی اذیتم میکنه!
کاش زودتر تموم‌ بشه
ممنووونم مریمی

لیمو شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 11:53 http://mydreamylife.blog.ir

سلااام عزیزم
من کااااااااااااااااااملا میفهمم چی میگی!! ولی سعی کن کمتر بهش فکر کنی
فقط چند روز دیگه
امیدوارم همون انتخاب اولت قبول شی :-)

سلاااام گلی
امیدوارم زودتر نتایج بیاد فقط
ان شاالله :)هرچند احتمالش خیییلی کمه!

ZARGOL شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 02:19 http://shokolatalkh.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوب کاری کردی . نوشتن آدمو آروم میکنه تا حدودی . با آرزوی موفقیت

سلام، خوش اومدی :)
آره واقعا..سبک میشه آدم
ممنونم..منم همینطور :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.