مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

بلاتکلیفی

یکی از بدترین دردهای دنیا"بلاتکلیفی"ئه !!!

خیلی بده آدم رو دو راهی باشه..تکلیفش با خودش هم مشخص نیست حتی!

حدود سه هفته ی پیش یه گوشیِ گارانتی دار خریدم..یهو بعد یه هفته خودش خاموش میشد و خاموش میموند و ما هم سریع گوشی رو بردیم تعمیر تا روشن شد! دومین بار که این بلا سرش اومد دیگه واااقعا کلافه شده بودم گفتم یا واقعا درستش کنین یا پسش بدین خلاص شم..بابام رفت سراغ فروشنده بهش گفت این گوشی مشکل داره اصلا..هنوز یه هفته دست ما نبوده که به کل خاموش شده و با کلی دردسر روشن شده...فروشنده گفته بود که هاردش مشکل داره اگه میخواید به قیمت دست دوم برش داریم...این دیگه واقعا بی انصافی بود گوشی ای که به عنوان گارانتی دار به ما فروخته شده بود یه هفته ای خودش خاموش شده..قانونا این بود که گوشی رو پس بگیرن و یه جدیدش رو به ما بدن! بعضی آدم ها هم یه طوریشون میشه ها!!!

خب مامان بابا گفتن که باید تعویض کنن گوشی رو چونکه ما بعنوان گارانتی دار خریدیمش! فروشنده نگاهی به گوشی کرده بعد گفته اصلا این گوشی که گارانتی دار نیست که! دیگه وااااقعا اوضاع من ندیدنی بود...خیلی عصبی بودم.. این خودش یه نوع کلاه برداری بود دیگه!!!گوشیِ بدون گارانتی رو بعنوان گارانتی دار به ما فروخته بودن...کلی اوضاع بهم ریخته بود...خب دیگه فروشنده گفت که میدیم گوشی رو خوده شرکت درستش کنن کامل و برش میگردونیم...این کارشون دو هفته طول کشید!

این دو هفته هم با بلاتکلیفیِ من گذشت و گوشی اومد...اما من اصلا راضی نبودم که همون گوشی رو بهم بدن مامان بابا هم همینطور!! مامان به فروشنده گفت اصلا مهم نیست درست شده یا نه! این گوشی باید تعویض بشه!فروشنده هم دیگه مجبور شده بود و قبول کرده بود..اما باز 50 تومن عوضش از ما برد!! ولی مهم اینه الان یه گوشی جدید و خداروشکر سالم تحویلم دادن!

امیدوارم همین طوری سالم بمونه برام

اون دوهفته بلاتکلیفی خیلی سخت گذشت اما خب دیگه گذشت :)

نظرات 10 + ارسال نظر
نیلسا شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 17:19 http://imyself98.blogfa.com

وای چقدر حرص درار
میزدی فکشو میاوردی پایین
ولی مهم اینه شما پیروز شدین[اون استیکر تو تلگرام که زنه لباس قرمز پوشیده داره میرقصه]
واااای دو هفته بدون گوشی!!!!!!!
چقدر کابوس بدی

مامانم زد فک و مکشو یکی کرد
خیییلی کابوس وحشتناکی بود :(

لیمو چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 18:07 http://Mydreamylife.blog.ir

سلااام پریسا
کجایی :'( پست هم که نمیذاری

سلااام عزیزم
خیلی شلوغ پلوغ بودم..نتونستم بیام وب
میذارم حتمااا..فردا ان شاالله

عاطفه دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 23:40 http://www.ati-91.blogfa.com

پریسا جون سلام
کجایی این سومین پیامه برات میذارم
ابجی میگم جودیا میگه برای من که آدرسشو میذاره ثبت نمیشه گفت از تو آدرسشو بگیرم...
قربونت

سلاااام عاطی جانم
باشه چشم الان برات میفرستم آدرسش رو

آروشا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 13:28 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
عید سعید قربان پیشاپیش مبارک باد

سلاااام
عید شما هم مباااارک

عاطفه یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 09:27 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام عزیزدلممممممممممممممممممممممممممم
ببخشید دیر اومدم مسافرت رفته بودم
راستی زیارت قبول خانوممممممممممم.ببخش گلم الان میگم چون بعد مسافرت انتخاب واحد بود.این ترم که خودشون برات انتخاب واحد میکنن ولی ایشالا ترم دوم متوجه میشی چقدر سخته...
وای گوشی جدید استرس میده همش باید مواظب باشی...
عجب فروشنده ای بود میگفتی بیام یکی از فن های کاراته رو روش پیاده میکردم تا دیگه فریبکاری نکنه

بححح بحححح آبجییییم
سلاااااام..
آرررره میدونم چ عذابی داره..داییم باهاش مواجهن..
وااااای آررره دقیقااا..تو بایستی میبودی..الانم که کاراته کار شدی میزدی لهش میکردی..هرچند مامانم لههههش کرد تمووووم

Juddya جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 12:12 http://juddya-abbot20.blogsky.com

اره
وقتی کلاس پنجم بودم , یه گوشی از این سونی اریکسونها هستا , تاشو بود
خیلی هم ظاهرشو دوست داشتم
ده دقیقه ای شارژش تموم میشد

ای باباااا..
واقعا بدشانسیه که نصیبمون شده!

مریم جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 11:38 http://l-lope.blog.ir

من با پوست و خونم الان دارم بلاتکلیفی رو واسه اعلام نتایج تجربه میکنم اینه که کاملا درک میکنم چی میگی:-)))
گوشی لپ تاپ و... من همیشه از سایت دیجی کالا خرید میکنم و انصافا همه شون عالی بودن ،اگرم مشکلی بود سریع پس میگیرن، پیشنهاد میکنم امتحانش کنی

منم دقیقا درگیر همین بلاتکلیفیم..
من زیاد از خرید اینترنتی استفاده نمیکنم..آخه خیلی سخت اعتماد میکنم بهشون..ولی فک کنم دیجی کالا معتبر باشه..باشه حتما یه سری امتحانش میکنم:))

Meredith جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 10:08

سلام پریسا بانو.... :/ عجب فروشنده نامردی بوده.خدا رو شکر مشکل حل شد
سر فرصت میام همه پست ها رو میخونم :)

سلااام عزیزم
آره واقعا..ته بی مروتی بود دیگه
قدمت رو چشم

Juddya پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 23:40 http://juddya-abbot20.blogsky.com

سلااام
دققییییییقا همین اتفاق چندسال پیش برای من اتفاق افتاد
اولین گوشی عمرم اینطوری شروع شد

سلاااام
واقعا؟ پس تو هم تجربه کردی اوضاع منو..خیلی حس افتضاحی ادم پیدا میکنه!

آروشا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 22:38 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
الحمدلله درست شد گوشیتون مبارکه عزیزم ان شاء الله همیشه عالی و سالم بمونه برات عزیزم
بلاتکلیفی تا اعلام نتایجمونم سخته هنوز این مورد مونده ان شاء الله بخیر و خوشی تموم بشه این موضوع هم برای هممون

سلااام
اره خداروشکر..تعویض شد!
اون مدل بلاتکلیفی که واقعا سختههه!ان شاءالله :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.