مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

بسیار سفر باید..

سلام!

و ما نیز بازگشتیم از مشهد..

خیلی خیــلی خوب بود..خدایا شکرت!

هرطور خواستم تو طول سفر پست بزارم اصلا نمیشد..منم بی خیالش شدم تا برسم خونه و بعد بنویسم..

چون خیلی بهم خوش گذشت دلم خواست شما هم تو اون حال و هوا باشید

برای همه ی دوستای وبلاگیم هم بسیار دعا کردم..ان شاالله که برآورده به خیر بشه!!


عکس اول

عکس دوم

عکس سوم


بسیار سفر باید تا پخته شود خامی..خوبه که ادم با تور سفر کنه یا کلا با یه عده ناآشنا سفر کنه..حسی که بار اول از دیدنشون داری زمین تا آسمون فرق میکنه با حسی که اخر سفر بهشون پیدا میکنی! یه عده خودشونو خوب نشون میدن اما کم کم ادم میفهمه نه بابا به اون خوبی هم نیستن..یه عده هم یه حس بدی بهشون داری اما به مرور زمان متوجه میشی خیلی خوش قلبن و اروم..توی طول سفر کمتر ادمی پیدا میشه که خوده کاملش رو نشون نده..سطح آرامش و عصبانیت..مقدار صبر و حوصله..خودخواهی و گذشت..خوش خلق و بدخلقی و خیلی چیزای دیگه...

یه عده ای هستن کل سفر یه مدلن..مثلا اگه بداخلاقن از اول سفر نق نق میکنن اگه صبورن تا آخرِ مسافرت همه ی خوبی ها و بدی ها رو تحمل میکنن..اما یه عده ای هم هستن که تا وسطای سفر خوبن از وسط به بعد یه قالب دیگه از خودشون رو به نمایش میزارن..اون موقع ست که آدم سعی میکنه کمتر دور و بر اونا آدما باشه یا حداقل برخوردی باهاشون داشته باشه..

سفر یه خوبی بزرگی که داره اینه که همه یا بخش زیادی از خصوصیات یه نفر رو میتونی بشناسی و درک کنی!

میتونی بفهمیشون چون توی سفر ممکنه هر اتفاقی بیفته..و اینجاس که میتونی واکنش های متفاوت آدم ها رو نسبت به اون اتفاق ببینی!! و خوش بحال آدمی که از پسِ همه ی اتفاقای سفر با موفقیت بر بیاد و وجه ی خوبی از خودش برای کسایی که ازش انتظار دارن به جا بزاره!!!


+یه کمی گنگ نوشتم میدونم..اما خب خودم خواستم گنگ باشه..خواستم بنویسم که بمونه برام..


+کاش آب و هوای ما هم به خوبی آب و هوای مشهد بود..کاش این همه اینجا گرم نبود که من دو هوائه بشم و الانم سرما بخورم...کاش هیچ حساسیتی وجود نداشت..بخصوص خارش که امان از روزگارم درآورد...تا حالا کسی رو دیده بودین به مشهد حساسیت داشته باشه :||||...اگه ندیدین بدونید که وجود داره یه نمونه بارزش منم :))...اما من که کم نمیارم..حساسیت و این صوبتا هم سرم نمییییشه ! هزار نوع حساسیت هم که داشته باشم بازم با افتخار میرم به دیدار آقا


+حورا رفتی؟؟ ینی واقعا رفتی دیگه؟؟! اگه منو میخونی هنوز بدون که از دستت عصبی و ناراحتم..خیلی زیاد!!!!!! :(((


+با اینکه دو روزه برگشتیم ولی خیلی دلم تنگ شده..پس کی دوباره میریم ؟؟؟؟!!!!!

تجربه نشون داره..سخت ترین لحظه ی مسافرت به مشهد اون لحظه آخرِ که قراره نگاهت از گنبد آقا برداشته بشه..من که نصف مسیر راه تا هتل رو گریه کردم..


+الهی به زودیه زوووود قسمت همتون بشه برین کِیـــــــــف کنید


نظرات 4 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 09:33

سلام مجدد
مجدا زیارت قبول
وایییییییییییییییی خیلی عکسها خوب بودن ابجی گلم
ایشالا قسمت شه دوباره بری با خاطرات خوش
اره دیدم!بنده حساسیت دارم مریض میشمولی به قول تو این چیزارو کاری ندارم عشق است امام رضا

سلاااامِ دوباااره
فداااای تو..ان شاالله قسمت تو باشه بری..آررره بابااا حساسیت کیلو چنده..ما از این صوبتا گذشتیم

آروشا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 22:02 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
راستی خیلی عکسهای قشنگی هستند ممنونم عزیزم

سلاااام آروشا جان
خواهش میکنم عزیزم

silan چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 21:14

سلام سلام چطوری همکار ان شالله اینده؟
هنوز وب باز نکردم باز کردم چشم
چه خبر رتبه ت چند شد؟

سلاااام. .خوبم شکر
ممنووون
رتبه م اونی نشد که فکرشو میکردم..فک نکنم همکار آینده ت بتونم بشم
اما بازم توکل بر خدا :))

Juddya سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 14:51 http://juddya-abbot20.blogsky.com

سلاااام
زیارتت قبول
کاش بشه منم برم
عکسا قشنگ بودن دلم هوایی شد
واقعا سفر راه خوبی برا شناخت ادمهاس

سلااااام
ممنوووونم..ان شاالله هرچه زودتر قسمتت بشه بری
آره بهتریــن راهه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.