مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

سفرِ مجدد

دارم میام پیشت جاده چه همواره...

جاده چقدر بوی عطر تو رو داره!


تا میخواستم شروع کنم به نوشتن درموردش یهو این آهنگ تو ذهنم شروع به خوندن کرد!!

داریم میریم سفر..مشغول جمع و جور وسایلیم!


یادتونه دو سه ماه پیشم مسافرت بودم؟!بازم دارم میرم همونجا..با همون شرایط !

بازم آقا طلبیدن مارو..

آخه یه نفر چقدر میتونه دوست داشتنی و مهربون و عزیز باشه ؟! چقدر میتونه لطف داشته باشه به بقیه.. آخه چرا در هر شرایطی میتونه آدمو آروم کنه؟؟؟!چقدر حتی اسمش میتونه آرامش بخش باشه؟!

پیش اومده در اوج ناراحتی و عصبانیت دیدن عکس حرمش یا حتی اسمش تونسته آرومم کنه و لبخند بشونه رو لبام

خیلی خوشحالم!خیلی خیلی !!چون در عرض سه ماه دوبار طلبیده شدم و میرم مشهد.. واقعا اینو یه افتخار میدونم برای خودم...

ممنون که همیشه وجود معجزه رو بهم نشون دادید آقا جان و ممنون تر که از کودکی تنها کسی که به حرفام کاملا گوش میداده شما بودی..اینو با تک تک سلول هام درک کردم که میگم..و حالا میفهمم که چقدر قلبتون بزرگه و چقدررر میتونم بهتون اعتماد داشته باشم..بیشتر از هرکس دیگه ای..

ممنون که به ایران اومدید..

ممنون که دلگرمی هستید در هر شرایطی!

ممنون که انقدر قوت قلبین...


خدایا شکرت :)


+خیلی به یادتونم اونجا..به یاد همتون!!دعاتون میکنم :))

نظرات 8 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 17:58 http://www.ati-91.blogfa.com

:گلقلب::گلقلب::گلقلب::گلقلب::گلقلب::گلقلب::گلقلب::گلقلب:بوس ابجی گلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

فداااای توووو آبجیم
بوووووووووووس

Juddya چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 15:32 http://juddya-abbot20.blogsky.com

سلاااام
هنوز مشهدی؟

سلام مهربون
چطوری خوبی

آروشا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 00:27 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
چشمتون سلامت عزیزم خیلی ممنونم ازلطفتون عزیزم
من در بخش لینک دوستان قرار دادم وبلاگتون را با اجازه میشه باشه عزیزم؟

سلام مهربون
خواهش میکنم گلییی
خیلی مچکرم خیلی لطف داری عزیزم

آروشا یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 20:54 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
خیلی ممنونم پریسا جانامروز روز دحوالارض هست از خداوند برای همه موفقیت و سلامتی و شادی میخواهم ان شاء اللهالان که اونجایی خیلی دعا کن عزیزم مرسی عزیزم خیلی ممنونم ازتون

سلام آروشا جان
بله..ان شاالله..به روی چشمم عزیزم
لطف داری شما *_*

عاطفه شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 21:49 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام پریسا جونم
خیلی دلم برات تنگ شده بود
رفتی اونجا برام دعا کن
برای بابام هم دعا کن خوب شه مریضه
دوستت دارم بوسسسسسسسسسس

سلام عاطی جون دلممم
چطوری
چشممم محتاجیم به دعا عزیزززم
ان شاالله هرچه زودتر باباتم خوب میشه گلیم
هزااارتا بوووووووسسسسسسس

آروشا جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 12:45 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام پریسا عزیز
سفرت بسلامت عزیزمالتماس دعا عزیزم

سلام عزیزم
ممنونم ان شاالله قسمت شما باشه به زودی
حتمااا..محتاجیم به دعا :-)

Juddya جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 12:17

وای خیلی خوبه ممنوووون :-)

خواهش میکنم عزیزززم

Juddya پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 23:43

پریساااا خوووش بحالت
خدا پشت و پناهت
منو وییژژژژه دعا کن لطفااااا

ممنونم عزیزم
حتما..ویژه ی ویژه..جودیایی دعات میکنم مهربونم :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.