مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

فوق العاده ترین های من!

بنظرم هرکسی تو زندگیش به یه تعداد آدم احتیاج داره که مُسکّن درداش باشن..یه سریا که تو سخت ترین شرایط بتونن ارومت کنن..حرفاشون نه از روی ترحم باشه نه از روی حسادت...حرفایی از جنس خودش از جنس خودت...خوشحالم که یه تعداد از این آدمای خالص توی زندگیم هست که موقع سختی کنارمن..ادمایی که وقتی پیششونم از ته دلم میخندم باهاشون..ادمایی که بعد از پدر و مادر و خواهرم، عزیزترین های من هستن...هم خون نیستیم حتی نسبت فامیلی هم نداریم اما قلب هامون از هر چیزی که فک کنید به هم نزدیک تره..وقتی توی شرایط سخت قرار میگیریم بقیه بیشتر از خوده اون طرف استرسشو داره..مدام پیغام و تماس که چی شد چی بود خودت چطوری...بیشتر از هرچیزی خوشحالم که این تعداد توی زندگی منم هستن...نه من نه هیچ کدوم از اونایی نمیدونیم چطور توی زندگیِ هم پیدا شدیم فقط میدونیم الان به نقطه ای رسیدیم که حس های همدیگه رو بهتر از خودشون میدونیم...طوری همو درک میکنیم که فک نکنم هیچ بنی بشری نتونه درکمون کنه...خدایا ممنون که درست موقعی که یه شکست دوستیِ شدید داشتم سروکله این افراد توی زندگیم پیدا شد..افرادی به نام «دوست»...

دوستایی که واقعا دوستن...دوستیه خودشونو ثابت کردن...امیدوارم توی زندگیه هرکسی یه تعداد دوست وجود داشته باشه..الهی آمین

دوست که میگم دوستای معمولی نه هاااا!!!

دوستایی که میفهمن قلبت رو..میفهمن ذهنت رو..میفهمن و درکت میکنن

خیلی خوشحال تر از داشتن دوستایی به این پاکی، بودن همچین ادمیه!!!!! ان شاالله بتونم منم یکی از همین دوست ها باشم



+و ما همچنان عاااشقِ طراحِ لباس بودنیم و یه زمانی به دنبال علاقه ی خویش میرویم..

+شایدم انتخاب رشته م رو در راستای همین طراحی لباس انتخاب کنم..چون اصلا دوست ندارم علاقه و احساساتم قربانیِ حرف ها و اجبار بقیه بشه...

+در حال گرفتن تصمیمات عجیبی هستم که این نوع تصمیمات جدا از پریسای مظلوم بعیده...و یاران من (همون یه سری دوست) قطعا حمایتم میکنن!!! :)))

+سخنی با یاران: با اینکه هیچوقت شما این کلمات رو نمیبینید باز هم مینویسم..باز هم از خالص بودن و فوق العاده بودنتون مینویسم..مینویسم که چقدر دوستون دارم...شماهایی که در هر حالتی باعث خشنودیم میشید... «نونِ» من:کسی که همیشه راهنمام بوده و منطقی ترین منه و البته باحال ترینِ گروهمون... «میمِ» من: عروس خانومِ گروهمون کسی که چندین سال کنارم مینشست و هوامو داشت و داره... «نونِ2» من:اولین کسی که باهاش دوست شدم از بین افراد گروه و بانمک ترینه و همینطور کنجکاوترینِ گروهمون... «رِ» من:صمیمی ترینِ من و کسی که بیشتر از خودش نگران بقیه ی ماست و نازدارِ گروهمون... «شینِ» من: کسی که اگه دو ساعت ازش خبر نداشته باشم طوری دل تنگش میشم که انگار یه چیزی رو کم کرده باشم و همینطور رازدارترینم و خوش خنده یِ گروه.... تک تک تون رو بی نهاااایت دوست دارم و قربونتونم میرم عزیزای دلم


ارزو دارم براتون که بهترین دوستای دنیا دوستای شما باشن..الهی آمین

نظرات 4 + ارسال نظر
معلوم الحال جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 20:46 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

خدا نگهداره اینهمه دوستو براتون

خیلی مچکرم..ان شاالله!

Juddya پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 20:48 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

عزیززززم
دلم برات تنگ شده

الهییی
عزیزمی کههه
دل منم برات تنگ شده نازی

عاطفه دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 16:53 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام پریسا جونم واقعا برات خوشحالم عزیزم
خیلی خوبه که به خواسته هات اهمیت میدی
ایشالا به هر چی که میخوای برسی عزیز دل ابجی
راستی درباره ع هم مینوشتیشوخیدم فداتم

سلاااام عزیزززم
فداتم آبجیم
من که قربوووون ع میییرم و بر نمیگردم دیگه..باااانمکِ پ پریییی

Juddya یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 06:54 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

سلام
خیلیییییی عالیه پریسا! ببین چندتاا دوست خوب داری,خداروشکرررر
حتما علاقه ات رو پیگیری کن

سلااام عزیزم
اره واقعا خداروشکر..ارزو میکنم تو هم کلی از این دوستای خوب داشته باشی..
البته بگماااا تو هم یکی از بهترین دوستام محسوب میشی انقددد که خوبی
اره واقعا! علاقه م! ممنون که تو هم حمایتم میکنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.