مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

پس از کنکور

طبق نظریه ی انیشتین

E=mc2

یعنی انرژی از بین نمیرود،تبدیل میشود.


راستی انرژی ما به چی تبدیل میشود ؟!

به اخم کردن

به تحقیر دیگری

به عصبانیت

به حسادت

به افکار منفی ؟...

یا

انرژی مون تبدیل میشه

به لبخند

به تشویق

به خندیدن

 به افکار مثبت

 به همکاری

به هم نوع دوستی

به امید

به اعتماد بنفس ؟؟؟

کدام یک؟؟؟

این ما هستیم که تصمیم میگیریم انرژی مان را به منفی یا به مثبت تبدیل کنیم...


از این متن بالا خیلی خوشم اومد گفتم اینجا هم باشه...زین پس متن هایی رو که خیلی دوست داشته باشم رو اینجا مینویسم...و از اونجایی که خیلی با سخاوتم()دوست دارم شما هم از این ادبیات فوق العاده لذت ببرید!


از زمانی که از کنکور خلاص شدم تا حالا ،نتونستم از وقتم خیلی خوب استفاده کنم..انگار مدیریت زمان سابقمو از دست دادم..تک و توک از کارایی رو که قبل از کنکور به خودم قول دادم انجام بدم رو ،انجام دادم...تازه از همین تک و توک هم راضی نیستم...مثلا کلی کتاب قرار بود بخونم که نخوندم..کلی کتاب بود که میخواستم بسته کنم که نکردم...کلی کلاس میخواستم برم که نرفتم..قصد سبک کردن وسایل اتاقمو داشتم که بازم انجام ندادم...اما خب یه سری کارا هم کردم..مثلا فیلمایی که دوست داشتمو دیدم(البته هرچی هم ببینم باز فیلم برای دیدن دارم)..جاهایی که بایستی میرفتمو رفتم(این مورد بسیار مهمه چون تا قبل کنکور هرکی منو میدید اولین حرفی که میزد گِله بود..گِله از این که چرا نمیرم پیششون یا اینکه چرا هیچوقت نیستم و تنها جواب من:مشغول کنکورم  :|)


یکی از دلخوشی های این روزامم که گوشی جدید جان است...سخت مشغولش شدم طوری که فکر میکنم کاش یه مدت اصلا طرفش نرم..البته سعی در استفاده ی مفید دارم ازش

یه دلخوشی دیگه هم کتاب خوندنه...یادمه پارسال قبل از نتایج شروع کردم به خوندن کتاب من زنده ام..کیا خوندنش؟!..که البته نصفه و نیمه موند و نتونستم تمومش کنم چون درس خوندن رو شروع کردم و وقتی برای کتاب غیردرسی نداشتم وقتی هم اگه پیدا میکردم دوست نداشتم باز سرم تو کتاب باشه و تفریحات دیگه ای رو انتخاب میکردم..هرچند دو سوم زندگی من با کتاب گذشتهاما میخوام دوباره «من زنده ام» رو شروع کنم و ان شاالله بعد از اون کتابای بیشتر و بیشتر..

تنها دلیلی که دوست دارم توی شهرای بزرگ زندگی کنم بودن شهر کتابه !!!چ دلیلی بهتر از وجود کتابهای خیلی زیااااد


یکی از مشکلات جدیدم خوابیدنِ زیادهدوستایی که از خیلی قبل تر با من اشنان بهتر متوجه میشنمشکلات خواب و این صوبتااا..قبل از کنکور مهم ترین مشکلم کم خوابی بود و البته بد خوابی..گفته بودم بعد از کنکور یه هفته فقط میخوابم و الان از خواب زیاد رنج میبرم که هردوش واقعا خوب نیست...هیچی بهتر آن تایم بودن نیست بخصوص درمورد خواب..ادم تکلیفش با خودش مشخص میشه خب !!!


در جریانم که فردا نتایجو میزنن  و درحال حاضر ارومم اما همین که ساعت از 12گذشت همه چیز کدر و خاکستری میشه...کل روحیاتم بهم میخوره..همون موقع هم یه پست میذارم تا بدونید حالموخیلی دعا کنید هم برای من هم برای تماااام کنکوری ها...ان شاالله هرکسی به هرچیزی که ارزوشو داره برسه..به امید خدا





نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 22:22 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام پ پرکم عزیزمممممممممم
نگران نباش ایشالا نتیجه ی دلخواهتو میگیری ابجی
ای پدر این غذا بسوزه که تا خرخره خوردم یه کامنت درست درمون نمیتونم بذارم
ابجی گوشیت مبارک عزیزدلم

سلاااام عزیزکم
ان شاالله..ابجی برام دعا کن
نوش جووونت عزیزممم
قربااان تووو قشنگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.