مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !
مأمــــن خاطرات مــن

مأمــــن خاطرات مــن

روزای خوب تو راهه !

یه شروع جدید!

سلام!!

حالتون چطوره ؟؟!

خب بلاخره بعداز مدتها وبلاگم راه اندازی شد..

به وبلاگ جدید من خــــوش اومدید

چون حال و هوام دیگه کنکوری نبود دوست داشتم یه جای جدید رو برای نوشتن تجربه کنم..حرفای جدید توی یه فضای جدید

خیلی حرف برای گفتن وجود داره اما فعلا برای شروع همین کافیه !!!

روزگارتون خــــوش !

نظرات 4 + ارسال نظر
Juddya دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 17:42 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

پری بیا بنویس ببینم!کنجکاو شدم
همیشه درسی نوشتی با بقیه روحیاتت اشنا نیستم

چشم حتما مینویسم !
فردا کلی مینویسم..
اما فک نکنم فرقی داشته باشه بقیه روحیاتمم مثل درس نوشتنمه

حورا بانو دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 01:31

سلام
گل پری تبریک میگم وب جدیدتو
ببخشید حالم خوب نیس طولانی بنویسم برات

سلام عزیز من
مررسی گلیییم
چرا خوب نیستی؟؟ بخاطر نتایجِ؟؟؟!!

عاطفه یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 21:46 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام عزیزدلمممممممممممممممممم
وای چه اینجا خوشگله
مبارکه
به سلامتی
خاطرات خوش توش بنویسی ایشالا
خبر قبولیتو اینجا بخونم ایشالا
یه لحظه احساس کردم باید بگم پیر شی ننه ایشالا دیگه چی

سلااام سلااااام قشنگممم
مررررسی فدااایت
واقعا خوشگله؟؟وااااای ممنوووون
واااای ان شاالله ان شاالله..
پیر شم به پای وبلاگم نـــه ؟؟!

Juddya یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 20:36 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

سلاااااام
تبریییییک
خوش اومدی عزیزززم
چه قاااالب قشنگییییییییی

سلاااام عزیزممم
مرررسی گلییی
وااااقعا ؟؟ممنونم خوشحالم که میگی قشنگهههه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.